11
Ağu
11

(POLISIMIZE) SAYIN.SUREYYA CILIV,SAYIN.TUKCELL CALISANLARI BIRSEY YAPMIYOSUNUZ BARI ALENI DUAMA AMIN DEMENIZI YAKARARAK DILIYORUM.ARZ EDERIM.BUKET TURKAY,SECRETARYSHIP

SAYIN.CILIV DIKKAT EDINIZ SADECE IFFETLI TURKCELL CALISANLARI SIZIN ARKANIZA SAKLANIP YEMEDIGI BOK KALMAYAN BU FIRLAMA IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANINIZ NEDENI ILE OZURLERIMIN KABULUNU DILERIM BU FAHISEYE BASKA TURLU ULASAMIYORUZ ILETILERI INTERNETTEDE SIZLERI ETIKETLEYIP YAYINA ALIYORUM.BU OROSPU SIZE NE DIYIP KANDIRIYOR,ONADA SASIYORUM.
BU SIKILIK OROSPU BIZI BITIRDI ANLAYIN ARTIK TACIZ ETTIGI POSTALARI HESAPTAN SILE KAPATA BU ADRESLERIN KURTARMA POSTASI OLARAK TANIMLANDIGI POSTA VE ALANLARDA DEGISTIRMEK BU SILINEN VEYA KAPATILAN ALANLARA DOGRULAMA POSTASI GONDERILDIGI ICIN MUMKUN DEGIL BU BABASINCA SIKILIP ORTAYA SALINAN FAHISE NE YAPMAK ISTIYOR GRUPLARA BI BAKIN UYE GIRISLERI BU FAHISE SAHTE PROFILLERLE EKLIYO DIYE KAPADIK YOHOO PROFILLER TUMDEN KAPALI WINDOWS GINE OYLE UYE ARKADAS GIRISLERI SINIRLI BIZDE ARTIK PARANOYA OLDUK SASIRDIK KIM GERCEK KIMLIKLI DOGRU INSAN KIM DEGIL BILMIYORUZ TUMDEN SILIYORUZ DAHA EVVELI GUNU FACEBOOK’TA BIR BASKASININ GRUBUNA SIFRE KIRIP GIRIP BIZI TACIZ AMACLI EKLIYO GRUBA SORUYORUM BIZ DEGILIZ DIYOR..BU FAHISENIZ YAV..AZ YIYIP BI YALAN MAKINESI ALIP BU FAHISENIZI BAGLAYIN EV BILGISAYARLARINA EL KOYUP KOYDURUN,SIZEDE ZARAR VERIYO,SIZ KENDI ALANLARINIZIN GUVENDE OLDUGUNUMU SANIYOSUNUZ..YANILIYOSUNUZ..BEYEFENDININ UNIMESAJ KUTUSUNA BU KOPEK SIFRE ILE NASIL GIRER?KIRMAYA CALISSA SISTEMIZIN BIR BILEMEDIN IKINCIDE BLOKE EDIYOR,CEBINE SIFRE ISTE DIYOR,BOYLE BISEY YOK..
NE ISTIYO BU SIKILMIS OROSPU BUNUN OLMESI LAZIM YAV.SAYIN.CILIV HATIRLIYACAKTIR TACIZ ETTIGI HALA SURUYOR BI POSTA KUTUSUNU TESBIT ETTIRIP SIKSIN AGZINA SICSIN DIYE KENDINE YONLENDIRDIM OROSPU ANLADI KESTI,YONLENDIRME COZULDU HALA DEVAM EDIYO TTMAIL’IN DEGISTIRILMESI ZOR ANA POSTA KUTUMUZU TACIZ EDIYO HALA UC HESABI SILDIM KABLO INTERNET AYNI.
SAYIN CILIV OZUR DILERIM SU FAHISEYI BI SIK TAM SIK DOYSUN BU NE VICDANSIZLIK YAV NETLOGTAN MYSPACE PROFILLERINDEN MESAJ ATIYO NETLOGU KAPADIM KIMSE BIZE ULASAMIYACAKMI YAV.TWITTER’I BILE EKLIYO BU NASIL OROSPULUK YAV..
SU USLUBA BAKIN BEN UTANIYORUM BEN GECEN YIL ISLETMEYI BITIRDIM BIZI NE HALE SOKTU AMCIK.
NE ISTIYO BU OROSPU BIZI KALKIYORUM KENDIYLE MESGUL EDIYO,YATIYORUM OGLE..
BU FAHISE CALISANINIZIN YA OLMESI YADA HAKIM OLAMADIGI ELLERININ KOLLARININ KIRILIP AMINDA KAYBEDILMESI GEREKIYO..
OZUR DILERIM..
OZUR DILERIM..
BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL
III

BELGIN SENIN ALLAH YUCE RABBIM BELANI VERSIN KAN IRIN KUSASIN SABAHLARA CIKMAYASIN IFFETSIZ FAHISE.

SABAHA CIMKIYASIN FAHISE YUCE RABBIM KAN KUSTURSUN SANA BIZI BITIRDIN YUCE RABBIM SENI SANA SESSIZ KALANLARI NE OLUYOR DEMIYENLERI BITIRSIN KOPEK BEYEFENDIYE SIKTIREMEDIN HER TUR OROSPULUGU KANIN ILIGIN CIGERIN SIKILMIS GIBI ELE ALDIN IFFETSIZ OROPU COCUGU TUUU SANA

BUDA BU FAHISE YUZUNDEN BASIMIZI AGRITIP CALISTIGI KURUMA PISLEYIP BURDAN EDINDIGI BILGI IMKAN VE KABILIYETLERLE YEMEDIGI BOK KALMAYAN BUNUN ICIN BASINI AGRITTIGIM SAYIN.CILIV’E IFFETLI TURKCELL CALISANLARINA OZUR DILERIM ALTI YIL OLDU BE FAHISE BOYLE OROSPULUKLAMI KENDINI SIKTIRCEN BEYEFENDI ALTIN KAPLATTI SANA PIS CORBA KASENE SOKMAZ FAHISE KAFAN BASMIYOMU BU FAHISEYI TAZMINATSIZ ATIN YAV..
BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL
http://muammersezeriletisim.blogspot.com/
http://muammersezer1.wordpress.com/
http://twitter.com/muammersezer
http://tr.myspace.com/muammersezer
http://tr.netlog.com/muammersezer
http://tr.linkedin.com/in/muammersezer
http://www.youtube.com/user/muammersezer
http://www.facebook.com/muammer.sezer6

TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN FAHISESI SENIN ALLAH BIN TURLU BELANI VERSIN TACIZ EDIP KAPATTIRDIGIN VEYA FILTRE UYGULATTIRDIGIN POSTA ADRESLERINE SUNUCULARDAN SIFIRLAMA POSTASI ALAMADIGIM ICIN HESAPLARA YENI SIFIRLAMA POSTASI EKLIYEMIYORUM FAHISE SABAH KALKIYORUM SENLE UGRASIYORUM AHA BU SAAT OLMUS SENINLE UGRASIYORUM OROSPU COCUGU BANA TTMAL’LERI HALA BIRINI TACIZ EDIYOSUN DIGERLERI YOK DEGISTIREMIYORUM BABASI TARAFINDAN SIKILMIS ORTAYA SALINMIS FAHISE BIR ZAMANLAR TACIZ POSTALARINI GORSUN SENI KANINI ILIGINI CIGERINI SIKSIN DIYE GENEL MUDURUN SAYIN.SUREYYA CILIV’E YONLENDIRDIGIM ……………………….. SICTIN BATIRDIN OROSPU HOTMAILLER AYNI HIC DUSUNMUYONMU KANI SIKILMIS OROSPU BU POSTALAR ONEMLI YERLERE KAYITLIYSA NAPARLAR DEDINMI KANIN ILIGIN CIGERIN SIKILMIS GIBI MAHVETTIN ALLAHTAN HADI KORKMADIN KULDANDAMI UTANMIYON FAHISE SANA BI OTOBUS ISCI GONDERIP IZMIRDE SIKTIRCEM FAHISE TU SANA BE ALLAH BIN TURLU BELANI VERSIN TURKCELLDENDEMI DILIMIZE DOLADIGIN SAYIN.CILIV’DENDEMI UTANMIYOSUN ONLARI NE DIYIP KANDIRIYOSUN HADI ONLARI KANDIRDI YUCE RABBIMIDEMI KANDIRCAN FAHISE..SABAHA CIKMIYASIN NETLOGU BICOK YERIN MESAJ ALIMINI GONDERE,GONDERE KAPATTIN FAHISE SABAHA CIKMA SENI GOREN GOZLER,SENIN GORDUGUN GOZLER KATILIN OLSUN FAHISE SU ANDA WINDOWS ALANINDA BENI IZLIYOSUN NE YAZIYORUM BILIYOSUN FAHISE PARCA,PARCA OLASIN AMIN ALLAHIM.

http://muammersezeriletisim.blogspot.com/



