21
Ara
12

YENI YILINIZI KUTLARIZ (POLISIMIZE SUNUM) SAYIN.CUMHURBASKANIM,SAYIN.BASBAKANIM,SAYIN.ICISLERI BAKANIM,SAYIN.EMNIYET GENEL MUDURUM,SAYIN.TOBB BASKANIM.BUKET necdetozel emniyetgenelmdr idrisnaim_sahin rhisarciklioglu rt_erdogan cbabdullahgul turkcell

LUTFEN http://muammersezeriletisim.blogspot.com/ adresine giderek bu adreste karsilama mesajini,boydan,boya sag dikey cubugu bu bloggerin en altina yuklenen buyuk boyutlu gorseller altina arzu edilmiyerek dusulen bilgi notlarini Facebook alani dahil arzu edilmiyerek sunulan tum linkleri ziyaret ederek bu linklerde “Polisimize sunum” baslikli iletileri ozen ve dikkatle okuyup,okutunuz.Basimiza alcakca neler gelmis suruyor gorunuz. Buket Turkay secretaryship,from istanbul

SAYIN.CUMHURBASKANIM TWITTER’DAN ARZ ETMIS “YARDIM,BIR SADAKA DILENIYORUZ SU INTERNETI TEMIZLIYELIM EMIR VE MUSADELERINIZE” SEKLINDE SUNMUSTUM.TEKRAR ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.

SAYIN.SUREYYA CILIV BEYEFENDI..
BIZI TACIZ EDIP,ETTIRMEYI TEHDIT ETTIRMEYI KENDINE IS EDINEN TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI KAHPE CALISANINIZIN BIZI TACIZ ETTIGI BU ILETININ GOVDESINDEKI SUNULAN TACIZ AMACLI KULLANILAN TELEFONLARI BIR BUYUK OPERATORE YAKISIR BICIMDE LUTFEN IPTAL EDINIZ.
ASAGIDAKI LINKLERIMIZI OZEN VE DIKKATLE OKUYUNUZ..SIZI BEKLIYORUZ.
SIZDE 0……….. VE 0………. NOLU TACIZ EDILEN TELEFONLARIDA VERIYORUM LUTFEN BIZE GERI DONUS YAPMAYINIZ CUNKU BU NAMUSSUZ NEDENI ILE ACMIYORUZ.BIRINCISI BIRKAC YERDE TANIMLI DIYE TUTUYORUM.BUNUN DISINDA KULLANIM DISI BU NEDENLE FATURASI IKI AYDA BIR GELIYOR.BUNLARDA BENDE YENI TELEFONLAR OGRENILINCE SIZDEN CIKACAGIZ.BIKTIRDINIZ.HIC UTANMASI YOKMU BU AHLAKSIZIN BIZI SIZINLE KARSI,KARSIYA GETIRIYOR
BUKET TURKAY SECRETARYSHIP

HUKUK BUROSUNA BILGI:.18.12.2012

https://www.facebook.com/muammer.sezer6/
http://muammersezeriletisim.blogspot.com/
http://twitter.com/muammersezer/
http://muammersezer1.wordpress.com/

YENI YILINIZI KUTLARIZ..

ISTANBUL POLISIMIZE BASSAGLIGI MESAJIMIZ.YARALILARIMIZA ACIL SIFALAR DILERIZ.
TURKIYE GUZEL ISTANBUL BASIN,BASIMIZ ULKEMIZIN BASI SAGOLSUN.

EFENDIM BU TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI IFFETSIZIN FACEBOOK’TAN GONDERILIYORMUS GIBI BIZE KULLANICILARA GONDERDIKLERI AYDOGAN AYDIN SAHTE ISIM VE SAYFA ADI VERILEREK.ICERIKLERIMIZI HERNASIL KALDIRIYORLARSA KALDIRIP YERINE KOYDUKLARI TEHDIT MESAJI.

LUTFEN BU DUVARI KARSILAMA MESAJINI BOYDAN,BOYA SAG DIKEY CUBUGU BU BLOGERIN EN ALTINA ARZU EDILMIYEREK YUKLENEN GORSELLERIN VE BU GORSELLER ALTINA ARZU EDILMIYEREK DUSULEN UYARI AMACLI BILGI NOTLARINI ARZU EDILMIYEREK SUNULAN LINKLERIMIZI,FACEBOOK ALANIMIZI OZEN VE DIKKATLE OKUYUP,ONERINIZ..TESEKKUR EDERIM.BUKET TURKAY

GOZBEBEGIMIZ POLISIMIZ DAHIL EN UST DUZEYDE VIP SUNUSU YAPILAN EPOSTA..

ILLERIMIZE BIZIM VE MUAMMER SEZER’IN KULLANIMINDAKI SES VE FAKS ILETISIM ARACLARI DEGISMIS,IADE EDILMIS BIR KISMIDA AVUKATIN TAKIP ISTEMI UZERINE KENDISINE VERILMIS YENILERI.
BU AKSAM TUM ILLERIMIZE SMS/MMS BILDIRILECEKTIR.ARZ OLUNUR.BUKET TURKAY SECRETARYSHIP

YARDIM DILENMEK.
EVVELIYATI VAR..
FACEBOOK ALANIMIZ KULLANILAMAZ HALE GELINCE ARKADASLARIMIZLA “HELALLESMEK” ICIN..
TWITTER’DA YAYINLANAN MESAJIMIZI ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.
BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL


TWITTER’DA YAYINA ALINAN 2’CI MESAJIMIZ..


SIZLERE UYARI ICERIKLI BU GONDERI GOZBEBEGIMIZ POLISIMIZ DAHIL EN UST DUZEYDE E-POSTA OLARAK DAGITILMIS ARZ EDILMISTIR.

SAYIN.CUMHURBASKANIM,SAYIN.BASBAKANIM,SAYIN.TOBB BASKANIM.TURKCELL
EFENDIM ONCE BUYUK HARFLE YAZDIGIM ICIN OZUR DILERIM.

BIZI 8 YILI ASKIN TACIZ VE TEHDIT ETTIREN,BASIMIZA GETIRTMEDIK KALMAYAN TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI OZUR DILERIM BELGIN ISIMLI IFFETSIZ BIRI SAGLAM HICBIR PROFIL,ALAN E-POSTA HESABI BIRAKMADI CETE KURMUS TACIZ EDIP,ETTIRIYOR..
BIZDE NE SINIR KALDI NEDE USLUP EFENDIM.DUVARLARIMIZDA VATANDASLARIMIZIN OZEN VE DIKKATLI OLMASI ICIN BUNLARI YAZMAKTAN ARTIK BASKA BIRSEY YAZAMAZ OLDUK.
EN SON.FACEBOOK YORUMLARA ICINDE SON BIRKAC GUNDE TACIZ AMACLI GELEN CEP TELEFON NUMARALARINI YAZDIKTAN SONRA HEMEN FACEBOOK PROFILIMIZ 2 DEFA TACIZLERE MARUZ KALIP KITLENDI.BENIM DISIMDA KIMSENIN HATTA MUAMMER SEZER’IN BILMEDIGI EPOSTA ADRESLERIMIZ DAHIL DUN AKSAM TACIZ EDILIP GMAIL’DE KAPATTIRILDI BUTUN GECE ONLARI ACTIRMAK ICIN UGRASTIM.SABAH BIR BAKTIM GOOGLE + PROFILLERIMIZ BU KADIN VE CETESINCE ASKIYA ALDIRILMIS..
IMKANI OLAN BUYUKLERIMIN ELLERINDEN OPER,EMIR VE MUSADELERINI DILERIM.
LUTFEN EFENDIM SIZE YAKARIYORUM..
INTERNET ALANLARINA GOREVLE BEN BAKIYORUM BEN DAHIL LUTFEN TEKNIK YAKIN TAKIBE ALIN.
ARTIK INTERNETE CIKAMAZ OLDUK,BU POSTAYI GONDERIRKEN BILE OKUDUGUNU BILIYORUM..
ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.
TURKCELL GENEL MUDURU SAYIN.SUREYYA CILIV’E GONDERDIGIM POSTA VE YAYINLADIKTAN SONRA DUN,BUGUN HALA SURUYOR BASIMIZA GETIRTMEDIGI KALMAYAN TELEFON NUMARALARIDA ICINDE.BIZ ARTIK TURKCELL TELEFONLARINI KULLANMIYORUZ.

BUKET TURKAY MUAMMER SEZER BEYIN PROFIL GOREVLISI
HASTASI VAR EFENDIM ZATEN UZGUN,YAKINDA ANNESINDEN SONRA KARDESINIDE KAYBETTI.

SAYIN.SUREYYA CILIV
AZ ASAGIDA MUAMMER SEZER BEYEFENDININ FACEBOOK ISTASYONUNA MECBUR KALIP DUSTUGUM BILGI NOTUNU UTANA,SIKILA GONDERIYORUM.
ICINDE BIZI TACIZ EDEN TELEFON NUMARALARIDA VAR..
BUNLARDAN VE DAHA BIRSURU TELEFON NUMARASINDAN BELGIN ISIMLI IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANINIZ BEYEFENDININ KULLANIMINDAKI TELEFONLARI TACIZ EDIYOR.
ILGI TELEFONLARI BU NEDENLE ZATEN KULLANAMIYOR.
TACIZ MESAJLARI GELDIKTEN SANIYELER SONRA SIZDEN BU MESAJLARA ITIBAR ETMEYIN ANLAMINDA MESAJLARDA GONDERIYOR.
MADEM BU TELEFONLAR BILINIYOR NEDEN SISTEMINIZCE ENGELLENMIYOR.
KURUMUNUZ BU IFFETSIZIN OYUN ALANIMI?.
8 YILDIR YAKARISLARIMIZA SESSIZ KALDINIZ.
BEN BUYUK OPERATORUM BEN BENIM CALISANLARIMIN HEM IS,HEM EV BILGISAYARLARI ILE
CEP TELEFONLARI ILE NE IS YAPAR SORUMLUYUM DEMEDINIZ.
BIZ MUBAREK GUNDE SOZUN BITTIGI SINIRLERIN,USLUPLARIN TUKENDIGI YERDEYIZ.
FACEBOOK SAYFANIZADA ILGI NOTU YAPISTIRDIM.ILGILENIYORLARMI BILMIYORUM..
BUTUN GECE OTURUP AGLADIM.ALLAH BELASINI VERSIN.
ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.

BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL
TELEFONLARI 8 YIL ONCESINDEN SIZDE OLUSTURULAN FORMLAR ICIN VERIYORUM.
BU NUMARALARI KULLANMIYORUZ..SANIYORUM CIKACAGIZ..
LUTFEN BU NUMARALARDAN BIZE DONUS YAPMAYINIZ CUNKU ACMIYORUZ..
BASIMIZA NELER GELMISLERI OGRENMEK ICIN LUTFE ASAGIDAKI LINKLERI 2 KERE TACIZ EDIP KITLENMESINE NEDEN OLDUGU FACEBOOL DAHIL INCELETINIZ..
BU NAMUSSUZ BILGISAYARIMIN ICINE KADAR GIRDI TUM EPOSTA HESAPLARIMI HIC KULLANMADIKLARIM BIRTEK BENIM BILDIKLERIMI DAHI BILIYOR.
CETE KURMUS,BU CETE ICINIZDE..
TESEKKUR EDER,SAYGILAR SUNARIM..
0…1234567 TACIZLER NEDENI ILE KULLANILMIYOR,BU NEDENLE FATURASI BILE 2 AYDA BIR GELIYOR..BAZI ONEMLI YERLERE TANIMLI OLDUGU ICIN BENDE..
BIR DIGERI 0…1234567..
BU TELEFONLAR TURKCELL’IN BIR KURULUSU OLAN DIJITURK’TEN BILE BU NAMUSSUZ HERYERDERDE BU VERMIS OLACAK FAKS GECIYORMUS GIBI CAGRILAR GELIYOR 02124737373

http://www.facebook.com/muammer.sezer6/
http://muammersezeriletisim.blogspot.com/
http://muammersezer1.wordpress.com/
http://twitter.com/muammersezer/

BU BOLUMDE EN ALTA ONEMLI BIR BILGI NOTU DUSULMUSTUR,LUTFEN OKUYALIM.

BILGI NOTU,UYARI!.

GOZBEBEGIMIZ POLISIMIZE IL EMNIYET MUDURUMUZE ASKER,SIVIL ISTIHBARAT’A SUNUM..



